niedziela, 25 marca 2018

Recenzja: Regeneracyjny szampon do włosów Regenerum


To już drugi kosmetyk Aflofarm z serii Regenerum, który miałam okazję testować. Pierwszym było regeneracyjne serum, które dobrze wspominam, chociaż jego skład nie należał do idealnych. Czy podobnie będzie z szamponem?

Oceny cząstkowe: dobryneutralnysłaby.

Opakowanie

Miękka biała tubka, którą można przyciskać, co pomaga przy wydobywaniu szamponu. Niestety, nieprzeźroczysta, ale da się ją postawić na korku, co sprzyja zużywaniu kosmetyku do niemalże ostatniej kropli.

Zapach

Niezbyt mocny, przyjemny. Mało charakterystyczny.


Skład

Aqua (woda), Sodium Laureth Sulfate (SLES), Cocamidopropyl Betaine (łagodny detergent), Glycerin (gliceryna), PEG-4 Rapeseedamide (emulgator), Amodimethicone/ (silikon rozpuszczalny łagodnym szamponem) Trideceth-12 (emulgator)/ Phenoxyethanol (konserwant)/ Cetrimonium Chloride (konserwant, antystatyk), Glycerin (gliceryna)/ Zea Mays Starch (skrobia kukurydziana)/ Cystoseira Compressa Extract (ekstrakt z alg Cystoseira Compressa)/ Benzyl Alcohol (alkohol, który może wysuszać włosy), Aloe Barbadensis Leaf Juice (sok aloesowy), Panthenol (pantenol), Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin (antystatyk, kondycjoner, odbudowuje zniszczone miejsca we włosach), PEG- 120 Methyl Glucose Trioleate (zwiększa lepkość)/ Propylene Glycol (humektant), Phenoxyethanol (konserwant)/ Ethylglycerin (konserwant), Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride (antystatyk, odżywia), Polyquaternium-10 (ułatwia rozczesywanie), Citric Acid (reguluje pH).

Byłabym niesprawiedliwa względem innych szamponów z o wiele lepszymi składami, gdybym skład tego kosmetyku oznaczyła kolorem zielonym. Jest on co najwyżej średni – wszystko przez silikon (po co to komu w szamponie?) i wysuszający alkohol. Są też trzy konserwanty, z czego jeden dość wysoko – jak na taki składnik – na liście.


Działanie

Całkiem niezłe, chociaż przez to, że zawiera SLES, korzystałam z niego sporadycznie. Dobrze się pienił, oczyszczał włosy, które były po nim puszyste, ale jednocześnie nie zauważyłam, aby się puszyły. Nie był to mój ulubiony szampon, ale dawał radę.

Konsystencja i wydajność

Tubka zawiera 150 ml szamponu – nie jest to dużo, ale jeśli ktoś, tak jak ja, używa szamponów z silnymi detergentami co najwyżej raz w tygodniu, to starczy na długo. Konsystencja jest dość rzadka.


Cena i dostępność

Produkty Regenerum nietrudno znaleźć w stacjonarnych drogeriach – możemy je kupić chociażby w Rossmannie. Szampon kosztuje około 20 zł. Przez internet znajdziemy go nawet o prawie połowę taniej.

Podsumowanie

Jak dla mnie średniak, a jego skład nie jest na tyle dobry, abym chciała jeszcze do niego wracać. Myślę, że podobnych kosmetyków jest w drogeriach bardzo wiele. Tych z lepszymi składami także.

To dość popularny szampon, korzystałyście kiedyś z niego?


Polecam:

9 komentarzy :

  1. Mnie ogólnie jakoś produkty Regenerum nie przekonują ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja jestem tym serum zachwycona. pierwsza odżywka serum do włosów, które autentycznie odżywia mi włosy, a nie wysusza. Są grubsze, lepiej się układają. to mój pewniak na dobry dzień. a teraz jest w promocji w Rossmannie - na pewno kupię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze miałam lekkie obawy przed produktami Regenerum, mam nadzieje że po przetestowaniu tego zmienię zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że go zrecenzowałaś, bo już miałam go kupować. Widzę teraz, że nie warto

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam go, całkiem dobrze wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo za tą recenzję. Zastanawiałam się nad kupnem i jednak z tego zrezygnuję.

    OdpowiedzUsuń

Popularne w tym miesiącu: